Wednesday, June 15, 2011

Nak anak tak?

"aduh! terlupa nak pakai lampin. habis la mengamuk mak aku"


anak. anak angkat. sekarang ni aku ada buat permohonan anak angkat.
aku suka tengok orang yang nak 'adopt' anak ni. memang nampak yang mereka ni
sayang anak angkat macam sayang anak sendiri.

"ko dah gile ke panjang. citer ape pulak ni?"

ok ok. sebenarnya aku nak cerita pasal famili. bila aku tengok orang yang nak adopt anak ni.
dorang semua mesti cukup syarat. syarat yang paling utama, duit.
mesti ada rumah kalau boleh nak ada maid. sampai empat orang maid.
kemudian nak kena bagi anak ni makan makanan yang baik. education lagi.
susah sebenarnya nak bela manusia ni. tapi ada keluarga yang susah siap boleh bela sepuluh orang anak sampai masuk universiti lagi. ada pulak yang senang dapat anak main buang buang. sorry aku dah masuk cerita mengarut.

ok. dulu aku fikir nak kahwin. nak ada bini nak ada famili. nak ada anak.
itu dulu. tapi lepas aku tengok balik keperluan setiap insan, bukan senang nak jaga famili. tambah pula aku ni lelaki.

so aku postponed niat nak ada famili sehinggalah diberitahu kelak.

adios..


"sial punya citer."

SUKA HATI GUALAH!!!!

No comments:

Post a Comment